reklama

Ranná pohodička

Stáva sa to, učite sa tá vec stane aj iným ženám. Teda vlastne dúfam... Ráno zazvonil budík, ešte stále som sa však snažila vsugerovať si že je to len blbý sen a nemôže byť znova pondelok. To nie, zase počujem ten hnusný zvuk ktorý ma má vytiahnuť z teplučkej a mäkkučkej perinky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tak teda dobre, inak už nebude a teda vstávam a poslepiačky púšťam vodu, zapínam rýchlovarnú kanvicu, utekám do kúpeľne pretože zvuk vody vo mne vyvolá istú nie veľmi oddialiteľnú rannú povinnosť ;-). Ako si tak sedím na záchode, padne mi pohľad na moje holé nohy. Fúha..., tomu sa povie strnisko. „ Dnes to musíš dať do poriadku !“, poviem si nahlas. Myšlienkou na rýchlovarnú kanvicu zaháňam myšlienku na moje neoholené nohy. ...“dobré ránko“, vítam moje poslepiačky vchádzajúce deti, ktoré hneď zapínaju svoju obľúbenú rozprávku. Bez nej by asi nebolo ráno ránom ...A ide sa na to. Urobiť raňajky, samozrejme desiatu do školy . Nachystať veci na oblečenie deťom, prehovoriť ich na rannú hygienu, obrniť sa dosť výraznou dávkou dobrej nálady pred stupňujúcou sa premávkou na cestách a vyraziť. Beriem kabelku, kľúče, školskú tašku, ruksak, vrecko so smetím a utekám k autu...nezabudla som na niečo ? Nenechala som zasvietené ? Alebo nenechala som otvorenú chladničku ? Nie, myslím že je všetko v poriadku, ale... ...stáva sa to, určite sa to stane aj iným ženám . Plesnem si rukou po čele a vraciam sa späť pre moje dosť prekvapené deti. Pri „rannej pohodičke“ som nemala veľmi čas si namáhať hlavu obliekaním . No áno, obliekla som si šaty, ktoré sa na mňa usmievali v skrini ako prvé v poradí. „Super, tie mi predsa pristanú“, pomyslela som si. Teraz sedím v kaviarni a čakám na možno budúce klienta, ktorého sa budem snažiť prehovoriť na lepšiu cenu svojej drahocennej vily len blízko od Bratislavy. Zrak mi padol na moje „krásne“ chlpaté nohy...nie, to snáď nie. A tak si ich zasuniem pekne pod stôl a keď prichádza človek ktorý mi má zveriť svoj majetok sa len usmejem a podám mu ruku, predstavím sa, ale sedím a nevstávam.......určite sa tá vec stane aj iným ženám..., teda dúfam že v tom nie som sama :-)

Jarka Bartalská

Jarka Bartalská

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujúca manželka, starostlivá matka, zodpovedná upratovačka, domáca kuchárka, psychoterapeutka sama sebe a v neposlednom rada žena, ktorá má rada svoju rodinu, pokoj a pohodu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu