reklama

zvyk je železná košeľa

....bola som si ráno zabehať....:-), no áno čítala som včera večer na internete že sa to má. A áno, bola som práve po fantastickej večeri , kde na tanieri bola domáca knedľa, kapustička a samozrejme nie úplne fit mäsko. Od nadšenia som ani nevedela poriadne zaspať...áno, idem do toho, rozhodla som sa !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak si behám a počúvam pri tom hudbu , ktorá mi má pomôcť prekonať ťažké chvíle a skoro až astmatické záchvaty .Obzerám si pri tom prírodu a ľudí, ktorí tiež behajú a tiež počúvajú hudbu, no nevyzerajú tak zúfalo ako ja ... Keď dobehnem k autu na parkovisko sa už neviem pomaly ani nadýchnuť, ale poviem si : „ si fakt dobrá, zvládla si to !“. Pri aute práve venčí svojho strašne nahnevaného ratlíka mladá, pekná a hlavne štíhla teenegerka. Pozerá sa na mňa akoby som práve pristála kozmickou raketou na jej trávniku pred domom. Pozriem na ňu ....a vidím... no normálne vidím ako sa mi vyškiera do tváre a začína sa hlasno smiať. Už sa nadychujem aby som jej povedala niečo veľmi „štavnaté“ a v tom hovorí : „ A bude večer aj nejaká žúrka ?“ ...žúrka ? Máš pocit že mám práve teraz chuť riešiť nejakú žúrku ??, pomyslím si . A potom si všimnem, že má na uchu nalepený telefón a telefonuje pravdepodobne so svojou tak isto mladou a štíhlou kamoškou. ...Uf, to mohol byť celkom vydarený trapas. Ešteže som nemala dychu na zvyš a mala som v pláne sa trochu vydýchať kým sa do nej pustím......v tom článku o chudnutí písali, že mám cez deň vypiť veľa vody. Tak sa celý deň napájam a fungujem ako najvýkonnejší bojler a prietokový ohrievač dokopy, len aby som splnila limit 2,5 litríkov. A tak trávim celé doobedie pri fľaši s vodou, mojou "obľúbenou kamoškou "- žehličkou a čakám kedy príde čas na pozbieranie detí zo školy a škôlky.Večer, po všetkých povinnostiach si sadám spokojne k večeri. V tom zhone som si uvedomila až po jedle, že som znova zbúchala domácu knedľu, kapustičku a nie úplne fit mäsko....darmo, ako sa hovorí „zvyk je železná košeľa“...... a tak znova otváram internet a hľadám článok o chudnutí..., zajtra sa do toho pustím!

Jarka Bartalská

Jarka Bartalská

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujúca manželka, starostlivá matka, zodpovedná upratovačka, domáca kuchárka, psychoterapeutka sama sebe a v neposlednom rada žena, ktorá má rada svoju rodinu, pokoj a pohodu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu