reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jarka Bartalská

Jarka Bartalská

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujúca manželka, starostlivá matka, zodpovedná upratovačka, domáca kuchárka, psychoterapeutka sama sebe a v neposlednom rada žena, ktorá má rada svoju rodinu, pokoj a pohodu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vinobranie

Jarka Bartalská

Vinobranie

Strašne sa každý rok teším na vinobranie...každý rok viac a viac. Človek, keď si predstaví kopec usmiatych ľudí, spokojné detské tváričky, prívetivých predajcov...juch ! Teším sa...

  • 19. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 670x
  • 7
Ranná pohodička

Jarka Bartalská

Ranná pohodička

Stáva sa to, učite sa tá vec stane aj iným ženám. Teda vlastne dúfam... Ráno zazvonil budík, ešte stále som sa však snažila vsugerovať si že je to len blbý sen a nemôže byť znova pondelok. To nie, zase počujem ten hnusný zvuk ktorý ma má vytiahnuť z teplučkej a mäkkučkej perinky.

  • 18. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 473x
  • 1
zvyk je železná košeľa

Jarka Bartalská

zvyk je železná košeľa

....bola som si ráno zabehať....:-), no áno čítala som včera večer na internete že sa to má. A áno, bola som práve po fantastickej večeri , kde na tanieri bola domáca knedľa, kapustička a samozrejme nie úplne fit mäsko. Od nadšenia som ani nevedela poriadne zaspať...áno, idem do toho, rozhodla som sa !

  • 17. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 188x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu